Email marketing: houd je doelgroep betrokken

Wanneer je al doet aan online marketing weet je dat mensen naar je website sturen de basis is voor meer bekendheid en verkopen. Maar hoe houd je hun aandacht vast na hun eerste bezoek aan je site? Dat is waar e-mail marketing zich perfect voor leent. Of je nu een wekelijkse nieuwsbrief wilt uitsturen of geautomatiseerde mailflows wilt instellen, met de juiste aanpak bouw je aan een trouwe groep ontvangers. Hieronder lees je hoe we dat aanpakken.

Nieuwsbrief campagnes

Regelmatig een update versturen kan je merk top-of-mind houden. Denk bijvoorbeeld aan een maandelijkse nieuwsupdates over aanbiedingen of tips. We helpen je om een herkenbare stijl te ontwikkelen, zodat je nieuwsbrief direct opvalt tussen de rest van de inbox. Zo loopt je doelgroep niet meer weg en klikten ze sneller door naar je website.

E-mail automatisering

Ben je die handmatige mailtjes beu? Met e-mail automatisering reageer je automatisch op bepaalde triggers. Bijvoorbeeld als iemand zich inschrijft voor je webinar, of wanneer een klant een bepaald product in het winkelmandje laat liggen. Zo mis je geen enkel contactmoment. Wij richten die flows in, zodat je niet steeds handmatig achter de schermen hoeft te rommelen.

Lead nurturing

Stel je voor: iemand downloadt een gratis checklist en laat zijn mailadres achter. Wat gebeurt er daarna? Met lead nurturing krijgt diegene een reeks e-mails die hem steeds dichterbij een aankoop of contactmoment brengen. We creëren een gerichte aanpak die aansluit bij jouw merk, zodat je leads op een prettige manier begeleidt richting die sale of afspraak.

Meer weten over onze aanpak of ben je er klaar voor om e-mail marketing serieus aan te pakken? Bel ons tijdens het open spreekuur vanaf 16:00 of stuur een mail. We bespreken graag jouw wensen en doelen!