Bedankt dat je twee minuten neemt om deze pagina te lezen.
Je bent als bedrijf makkelijker te vergelijken met concurrenten dan ooit. Dat geldt voor je producten en diensten net zo.
Jouw potentiële klanten zoeken immers online naar letterlijk alles wat ze willen hebben, van Aardewerk tot Zuiveringsinstallatie.
Dat betekent plat gezegd 2 dingen:
#1 Je bedrijf moet vindbaar zijn op internet. Anders kan je niet gekozen worden.
#2 De klant moet jou een betere keuze vinden. Pas dan kiest hij voor jou in plaats van je concurrent.
Jouw bedrijf biedt duidelijk meerwaarde, maar zien je klanten die terug in je marketing?
Deze vier situaties komen we vaak tegen bij onze KB- en MKB klanten:
1. Voor jou en je medewerkers is het volkomen duidelijk waarom bedrijven of particulieren moeten kiezen voor jouw bedrijf, product of dienst. Na een analyse blijkt echter dat de boodschap intern volledig logisch is, maar dat het nog niet gecommuniceerd wordt naar (potentiële) klanten. Dat is jammer, want daar ligt nu net de kracht van je bedrijf!
2. Je hebt het gevoel dat jouw bedrijf, diensten of producten helemaal niet zo uniek zijn. “We doen gewoon hetzelfde als andere bedrijven eigenlijk.” Toch zijn er na het doorvragen vaak wel degelijk verschillen. Door die verschillen goed uit te lichten trek je makkelijker nieuwe klanten.
3. Je hebt hier en daar al eens wat aan marketing gedaan, maar er zat nooit echt een structuur in. Het heeft daarom ook niet gerendeerd. Door ons unieke en bewezen stappenplan brengen we daar verandering in.
4. Je bent je bewust dat er nog niets met marketing is gedaan, maar vindt dat het wel tijd wordt. Tijd om ermee aan de slag te gaan? Die is er steeds maar niet, er is immers “altijd wel iets” wat op dat moment belangrijker is.
Misschien denk je dat marketing niets voor jou is. Misschien zie je het als een onnodige uitgave of iets dat te complex lijkt. Wij begrijpen dat.
Maar..
Wat als er nou een bewezen manier was om je omzet te verhogen, jouw merkbekendheid te vergroten en je bedrijf naar nieuwe hoogten te tillen, zou je dan geïnteresseerd zijn?
Eerst zien dan geloven.
Wij voeren graag gratis een marketingscan uit voor je bedrijf of organisatie.
We laten zien waar het laaghangend fruit zich bevindt en wat het kan opleveren.
Zo krijg je zelf al een duidelijk gevoel bij jouw te verzilveren kansen.
Met deze output kun je zelf aan de slag, een ander bureau inhuren of kennismaken met ons marketingbureau natuurlijk.
En ons gesprek is 100% vrijblijvend. Sterker nog, wij moedigen onze klanten altijd aan om ons te vergelijken, je hoeft niet voor ons te kiezen.
Gratis marketingscan met inzichtgarantie.
Jouw tijd kost geld. We geven daarom garantie dat zelfs de gratis marketingscan en een eventueel kennismakingsgesprek je inzichten opleveren.
Gratis inzichten die jou geld opleveren.
Eerst geloven dan zien.
Gaan we na een kennisgesprek samenwerken?
Dan focussen wij ons altijd eerst op het laaghangende fruit.
We stapelen eerst kleine successen met betrekking tot je marketing.
Hierdoor ga je geloven in online marketing.
Pas daarna bepalen we samen wat de beste vervolgstappen zijn.
Eerst even rondkijken?
Neem de tijd. Bekijk bijvoorbeeld een van deze populaire pagina’s
• Marketing voor KB
• Marketing voor MKB
• SEO pakketten
• SEO cursus (voor doe-het-zelf-marketing)
• Marketing pakketten
• Onze unieke werkwijze
Vrijblijvend kennismaken?
Neem vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek. Telefonisch zijn we na 15:00 in de middag gegarandeerd bereikbaar voor kennismakingsgesprekken. Het is ook mogelijk om een bel of Zoom afspraak te plannen via de contactpagina.