door Marco van Gils | jan 2, 2023 | Internetmarketing informatie, marketingsstrategie
Waarom – en hoe – je een marketing audit uitvoert voor je MKB bedrijf. Veel MKB’ers zijn nog niet zolang bezig met marketing of nog niet datagedreven. Geldt dat voor jou ook? Lees dan snel hoe je m.b.v. een marketing audit meer grip krijgt op de...
door Marco van Gils | jan 1, 2023 | Internetmarketing informatie, marketingsstrategie
Hoe ontwikkel je een succesvolle marketing campagne? Een marketing campagne is een reeks met marketingactiviteiten die met elkaar samenhangen en bedoeld zijn om één doel te bereiken. Doelen van een marketingcampagne zijn bijvoorbeeld: naamsbekendheid vergroten, imago...
door Marco van Gils | dec 30, 2022 | Internetmarketing informatie, marketingsstrategie
Je marketing verbeteren in vijf stappen. In het vorige Blog las je hoe je de basis van je digitale middelen op orde brengt. Heb je dat eenmaal gedaan? Dan is het tijd om je marketing te verbeteren. Je (online) marketing verbeteren doe je doorlopend. Zo behaal je...
door Marco van Gils | dec 29, 2022 | Internetmarketing informatie, marketingsstrategie
Welke digitale marketingmiddelen heb je nodig? Na je onderzoek heb je een glasheldere positionering en marketing strategie ontwikkeld. Het is nu tijd je kernboodschap – en positionering – via je digitale marketingmiddelen over te brengen aan je...
door Marco van Gils | dec 28, 2022 | Internetmarketing informatie, marketingsstrategie
Wat is een succesvolle marketing strategie voor jouw bedrijf? Een succesvolle marketing strategie zorgt dat je nieuwe klanten aantrekt en huidige klanten behoud. Wat de beste strategie is? Dat is voor elk bedrijf anders. Maar hoe ontwikkel jij een succesvolle online...
door Marco van Gils | dec 18, 2022 | Internetmarketing informatie, marketingsstrategie
Logo en huisstijl zelf maken.. Goedkoop of professioneel laten ontwerpen? Je kent ongetwijfeld de uitdrukking: een beeld of foto zegt meer dan duiezend woorden. Dat is waarom je huisstijl en logo zo belangrijk zijn. Het is vaak de eerste indruk van je bedrijf. Ziet je...
door Marco van Gils | dec 15, 2022 | Internetmarketing informatie
Het formuleren van je propositie. D.m.v. onderzoek heb je veel informatie achterhaald. Specifiek; wie je doelgroep is, wat hen kenmerkt (waar ze waarde aan hechten), welke waarde jij kan bieden als bedrijf, hoe dat aansluit op trends én wat je meerwaarde is t.o.v. de...
door Marco van Gils | dec 12, 2022 | Internetmarketing informatie
Positionering: Dat wat je doet zodat klanten je wél kiezen. Als ik “Wasmachine” zeg, dan zeg jij…… Juist! Want er is geen betere. Dat is precies waar een goede positionering voor dient. Je plekje claimen in de markt. In dit geval als de duurdere, maar (véél) betere...
door Marco van Gils | dec 9, 2022 | Internetmarketing informatie, marketingsstrategie
Trend analyse Hoe jong we ons ook voelen. We worden ouder. De wereld om ons heen verandert snel. Elk jaar zelfs sneller dan het jaar daarvoor. Maar wij niet. We houden vaak vast aan wat we kennen, zowel in privé als zakelijke sfeer, maar werkt dat zakelijk in ons...
door Marco van Gils | dec 6, 2022 | Internetmarketing informatie, marketingsstrategie
Door vorige Blogs weet je waar je voor staat. Je weet ook wat (potentiële) klanten écht belangrijk vinden. Wat je nu doet is laten zien dat je anders bent dan de concurrentie. Door deze inzichten te combineren creëer je een meerwaarde. Een waarde waardoor (potentiële)...
Recente reacties