september 30, 2022

Full service SEO

Full service seo | Alles om bovenaan in Google te staan!

Website traffic krijgen is meer dan SEO teksten schrijven en linkbuilding. Dat begrijp jij al lang. Daarom zoek je naar een full service SEO agency. Zo’n internetmarketing bureau die alle seo services onder één dak biedt.

Full stack SEO bureau? A oui, that’s we! En Jij kiest voor ons omdat.. 

We gewaardeerd worden met een 9,6, elke branche bedienen en..

Full service SEO slechts één tak is van ons full service KB & MKB gefocuste marketingbureau

We bieden hulp bij al je marketing. On- én offline dus. Drukwerk en digitaal. Content en strategie. En ga zo maar door.

Maar waarom wil jij dat weten?

Omdat je wilt dat je volledige marketing een succes is, niet alleen je SEO. Je wilt de klanten met een tsunami-like vloed zien binnenstromen.

En dat is nou niet bepaald kenmerkend voor SEO, tenminste niet in de beginfase, maar..

Als de zoekmachinemarketing sneeuwbal eenmaal rolt? Dan zijn de resultaten gi-gan-tisch – en mooier nog, blijvend! 

Maar tot dat punt stuwen we je full service SEO campaign naar grote hoogten. Als je wilt tenminste, met o.a. SEA, social media en zelfs offline boosts.

Let’s get creative.

Want jij wilt dat die SEO sneeuwbal groter en groter wordt. Dus wij doen er alles aan om hem sneller te laten rollen. Op een creatieve manier, zodat we meer met minder geld voor je kunnen doen.

Voor we beginnen kijken we daarom ook naar je volledige marketing strategy. Is die er niet? Dan helpen we je eerst daarbij. Want deze is bepalend voor je succes met online marketing.

Daarna zorgen we dat de SEO strategy hier goed op afgestemd is. Alleen zo behaal je het maximale resultaat.

Voor we écht starten met zoekmachine marketing checken we of er nog laaghangend fruit is.. 

De quick wins die je klanten aantrekken en overtuigen om wat te kopen, zoals..

Wordt er al social stacking toegepast in betaalde campagnes? Zijn reviews en USP’s duidelijk EN zichtbaar? 

En ook de quick wins op het gebied van SEO natuurlijk, zoals:

Zijn er 404 pagina’s – en interne links vanaf je 404 pagina? Zijn er extreme pagespeed errors die direct gefixt moeten worden? Is er onbenutte linkwaarde die je kan verzilveren?

Kortom: we stellen vast hoe ver je bent op digital marketing en SEO gebied. Daarna gaan we aan de slag.

Jij vindt een euro uitgeven niet erg, maar wilt wél zien wat je geld oplevert. Daarom doen we een nulmeting. We communiceren van maand tot maand de stijging in resultaten.

We hoeven jou niet uit te leggen dat SEO een aanloopperiode nodig heeft. Daarom boosten wij 1-2 jaar lang keihard jouw organic traffic. 

Na twee jaar staat de stroom aan website verkeer als een huis. 

Op dat succes bouw jij verder óf bouwen wij verder voor je. Daar ben je geheel vrij in natuurlijk.

En wat als ik genoeg bezoekers heb?”

Als je genoeg aanmeldingen of verkopen per maand realiseert kan je natuurlijk stoppen. Je kan ook een goedkoper SEO abonnement nemen. Eentje voor lichte stijging of behoud van je #1 posities.

Misschien wil je een nieuwe target audience bereiken? New products or services? No problem!

Ook als je nieuwe webshops of websites gaat lanceren met het extra geld dat binnenkomt, helpen we je graag.

Laat ik kort het wat en hoe benoemen.Daarna praten we verder in een Zoom gesprek, akkoord? Top!

P.s. Zeggen onderstaande termen jou niets? Dan leggen we ze graag voor je uit. Liever alleen de resultaten zien? Geen probleem. Dan doen we dat!

Wat kost full service SEO bij De maandelijkse marketeer?

Volledige uitbesteding van full service SEO kost €3.500,- tot €5.000,-voor KB en MKB ondernemers. Grotere plannen? Laat het ons weten. Is €3.500,- p.m. een te grote investering? Wij werken ook voor €1.500,- in een en-en vorm, waarbij uw medewerkers bijdragen aan de SEO activiteiten.

Wat is full service SEO van De Maandelijkse Marketeer?

Full service SEO is écht alles om je organische zoekverkeer te boosten. Search Engine Optimization kan ingezet worden voor o.a. Google, Duckduckgo, Bing, Bol, Amazon en zelfs social media. Het zijn namelijk allemaal search engines like Google, maar niet bepaald hetzelfde.

“Huh, wat?”

Dat zit zo: Elk platform heeft zijn eigen algoritme. Optimizing content? Dat werkt dus voor elke ‘search engine’ anders.

In 95% van de gevallen kies je daarom voor Google SEO. De zoekmachine gigant heeft vooralsnog 92% van de zoekmachinemarkt in handen.

We werken voor jou aan je zoekmachine optimalisatie volgens het E-A-T principe (Expertise, Authority en trust) van Google. 

Wat valt er onder full service SEO van De maandelijkse marketeer: 

• Online marketing strategie en nulmeting.
• Internal linking (interne links, screaming frog, linkwaarde verdeling, enz.).
• Creatieve top SEO strategie (om mee te beginnen natuurlijk).
• Keyword research (waar andere SEO bureaus meestal starten).
• Content (combo van plaatjes en teksten).
• Design (plaatjes en stijlelementen).
• SEO teksten (die ook nog converteren).
• SEO monitoring (van pagespeed, tot clicks en afgelegde klantreizen).
• Navigatie (structuur en architectuur) ook wel site navigation genoemd.
• CTA optimalisatie (want je wilt dat klanten wat kopen).
• Linkbuilding (outreach campagnes, gastblogs, tiered Linkbuilding, PBN, web 2.0., enz.).
• Topical authority bouwen (scoren voor een bepaalde set zoektermen).
• Technische SEO (laadtijden, caching, hosting, UX/UI, enz.)
• SEO coördinatie van medewerkers en/of andere bureaus en tekstschrijvers.
• SEO workshops om van medewerkers SEO experts te maken.
• SEO coaching van medewerkers.
• Social bookmarking en signaling.
• Citation building (citaties in bedrijfsgidsen, nichesites, Maps, enz).
• Video SEO.
• CTR optimalisatie (Click Through Ratio verhogen)
• Voice search optimization.
• Image SEO.
• Ondersteunende activiteiten: social media advertenties / campagnes, SEA en drukwerk.
• Conversie optimalisatie.
• Website onderhoud en beheer.
• Lokale SEO (op de map pack komen).
• Snippet optimalisaties.
• Webshop onderhoud en beheer.
• Netwerken: (opbouwen van abc linkpartners, PR, HARO partners, enz.)
• En natuurlijk, nog héél veel meer..

We letten daarbij op de nieuwste trends die het MUM (Multitask Unified Model) brengt. 

Daarom werken we voor jou met de nieuwste en beste tools. Daarnaast scholen we ons regelmatig bij. Alleen zo kunnen wij voor jou elke dag ‘het nieuwste van het nieuwste’ op search engine optimization gebied implementeren.

Waarom wij dat voor jou doen? Omdat je alleen daardoor mijlenver voor kan blijven op SEO gebied t.o.v. je concurrenten.

De resultaten? Die houden we voor je bij in Google Analytics, Search Console, Google mijn bedrijf en onze all time favoriete tool: SEMrush.

Zoek jij een alles in één full service SEO bureau? En spreekt onze uitleg je aan? Dan maken wij graag kennis met je. 

Hieronder volgen nog wat korte toelichtingen op belangrijke onderdelen van full-service SEO, zo weet jij wat je mag verwachten of als je ons wilt vergelijken, waar je naar wilt zoeken of vragen over wilt stellen bij een ander SEO bureau.

Full-service SEO onderdelen en (ondersteunende) activiteiten:

Analyseren en rapporteren: Het is belangrijk om te benadrukken hoe geavanceerde analytische tools en maandelijkse rapportage inzicht geven in de voortgang van SEO-inspanningen. Je wilt immers weten wat je geld oplevert. De verzamelde data bestaat niet alleen uit standaard statistieken zoals verkeer en rankings, maar ook diepgaande analyses van gebruikersgedrag, het meten van terugkerende bezoeken, de samenhang tussen SEO en andere kanalen en natuurlijk conversiepatronen.

User Experience (UX) en Webdesign: Naast traditionele SEO-tactieken is het optimaliseren van de gebruikerservaring en het design van de website cruciaal. Dit omvat responsief design, intuïtieve navigatie, en het optimaliseren van de laadsnelheid van de website. Nu websites en webshops steeds makkelijker te maken zijn, zijn er veel meer ‘doe-het-zelf-webdesigners’, ofwel, jouw concurrenten. Veel van hen zullen stoppen met hun activiteiten doordat ze een gebrek hebben aan kennis en/of ervaring om met UX en design de gewenste ROI’s behalen, terwijl UX en een goed design zorgen voor een betere gebruikersevaring en meer conversies. 

Contentmarketing Strategie: Het creëren van een uitgebreide contentmarketing strategie die past bij de SEO-doelen, inclusief blogposts, infographics, video’s, en podcasts, kan helpen bij het aantrekken en vasthouden van bezoekers. Social media kan ingezet worden als rankingsignaal om je website te boosten, maar het kan ook zorgen voor rechtstreeks verkeer naar je website met de potentie om jouw producten of diensten te kopen. Een win-win dus. 

Voice search optimalisatie: Er zijn steeds meer apparaten die zoeken met behulp van zogenaamde “voice search” ofwel. Jij spreekt iets in, het apparaat zoekt naar een antwoord. Net zoals je nu zoekt op je computer of mobiel, maar dan dus zonder te typen. Dit is een relatief nieuwe zoekvorm (wel enkele jaartjes in ontwikkeling inmiddels) en nog steeds een super kans om voor te optimaliseren. Eerst was er behoorlijk wat wel-niet gestoei over of deze zoekmethode wel zou aanslaan, inmiddels is duidelijk dat het deze methode werkt en gebruikt wordt. De marktvraag stijgt en de implementatie van voice-based-search neemt sneller toe dan waar de meeste bedrijven en mensen bij stilstaan. Je kan hierdoor nog steeds koploper zijn of worden in jouw branche door er nu mee aan de slag te gaan.

AI en Machine Learning: Over koploper willen zijn gesproken. Er zijn nog tal van andere nieuwe zoekvormen, zoals de aangekondigde circle to search functionaliteit waarmee je onderdelen uit plaatjes kan zoeken (lees: dus ook jouw producten bijvoorbeeld). Door te begrijpen hoe algoritmes, zoekmachines en andere geavanceerde technologieën als AI en machine learning werken, kan jij er voor optimaliseren als bedrijf. En weet je dit niet? Haal dan de kennis extern bij bijvoorbeeld een SEO marketeer of SEO bureau. Dit helpt naast je SEO ook bij andere facetten van je bedrijfsvoering zoals customer service.

Duurzame SEO-strategieën: Focus op duurzame, white-hat SEO-tactieken om langetermijnsucces te waarborgen en te voorkomen dat je website wordt gestraft door zoekmachines.

Mobiele optimalisatie: Dit punt aanstippen voelt anno 2024 haast retro, mode termen zoals “mobile-first” zijn inmiddels alweer passé, maar wel de norm. Je website of webshop moet gewoon goed werken op een mobiel en de gebruikerservaring op de mobiel moet ook super zijn.

Integratie van SEO met andere marketingkanalen: De samenwerking tussen SEO en andere digitale marketingkanalen zoals social media, e-mailmarketing, en PPC-campagnes voor een holistische benadering van online marketing.

Deze aanvullingen bieden een meer omvattende kijk op de rol van een full service SEO-bureau en benadrukken het belang van een geïntegreerde en toekomstgerichte benadering van zoekmachineoptimalisatie.

We zijn vooral erg benieuwd naar jouw vraag!

Boek hieronder een gratis Zoom call op een moment dat jou het beste uitkomt. 

Zet ons full service internet marketingbureau voor jou aan het werk. Of niet ;). Zelfs als je uiteindelijk niet voor ons kiest vertrek je gegarandeerd met inzichten.

Liever meteen bellen? Dat kan! Bel naar: 013 234 0121

 

[divi_step_booking _builder_version=”4.18.0″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}” theme_builder_area=”post_content”][/divi_step_booking]

Maak je netwerk blij, deel mij!

TAGS:

0 reacties

Een reactie versturen

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *